Renaissance

De tour volgen ik op tv.
Hersenschudding verduustern
mien zommerse hop op better.
Maor dan opens vuul ik 't weer.

Jao, dat bun ikke.
't Terugkomblaag Robert
hef zien vette vis.

As 'n klassementsrenner
krie'j gin dagpriezen zo snel.
As alles mangs samenkump op
zo'n superlastige dag.

Jao, dat bun ikke.
't Terugkomblaag Robert
hef zien vette vis.

Jao, dat is supermooi, jao!
Endelek heb ik 'm dan.
't Drei'jt uutendelek  wel um
winnen en wat dat losmek.

Jao, dat bun ikke.
't Terugkomblaag Robert
hef zien vette vis.

En 't gekke is dank al dee
tegenslag was ik nog nooit
zo fris en kon'k op rittenjacht.
Ik bun herboren! Jao, jao.

Jao, dat bun ikke.
't Terugkomblaag Robert
hef zien vette vis.

 'n Spaanse Koninginnenrit.

Krabbels op een geeltje gevonden
door Arjan Schouten op de top
van de Aubisque, toegedicht
aan Robert Gesink



Hans Mellendijk